tuttinuttizarna

Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

50 frågor och svar om mig-Thilda.

Av Emma Mathilda - 23 februari 2013 00:43

Jag kunde inte sova så jag tänkte köra en sånhär liten "frågor och svar om mig". Hoppas ni gillart! ;) 


1. Vad heter du? Mathilda Linnea Alvina 
2. Hur gammal är du? 12 år, 13 i år. 
3. Vart bor du? Linköping, mest 
4. Hårfärg? mer blondt på sommaren, men vad ska man säga? guldigt, ljust brunt..haha! ;) 
5. Ögonfärg? Gröna
6. Hur lång är du? 158 cm
7. Kär? Vet inte riktigt..:s 
8. Singel eller upptagen? singel 
9. Hur många har du kysst?  hahaha, räknar man sånt?
10. När och vem kysste du senast? kysste o kysste, hmmm..min hund? 
11. Har du hånglat med någon av samma kön? inte hånglat direkt, men Emma o jag har ju pussats :p och några andra tjejkompisar. Fjortisaktit? nädå! 
12. När hade du senast sex och med vem? jag är 12, aldrig haft sex..
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? vet inte :p 
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? måste va snäll, omtänksam, kärleksfull, (kan fortsätta hur länge somhelst) nogolunda bra klädstil och jag vet att det är insidan som räknas, men soooom sagt-jag blir alltid kär i killar med bruna ögon..*_*
17. Vad har du för mobil? Iphone 4s
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Sparat till jag blir äldre, skulle nog behövas mer då. Annars skulle dom nog tagit slut rätt fort på typ kinamat, och smink o kläder. Haha 
19. Favoritland? Vet inte, bara varit i 7. "Inget bara och bara" men har mkt mer att se! 
20. Favoritfärg? rosa
21. Film? twilight
23. Killar eller tjejer? Hetro, om det är det frågan gäller..? 
24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag aldrig ser folk bli nertryckta utan att göra något och bara stå och titta på, jag vet att jag står på rätt sida, jag står för vad jag gör och sårar aldrig folk. (alltså om det inte gäller kärlek o sånt, för det kan man inte rå för)..
25. Vad gillar du minst med dig själv? Att jag har rätt lätt för att ta åt mig av saker och älta småsaker.. 
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utanVäldigt många, men mest Gustav! 
27. En person du älskarväldigt många, men mamma 
28. En person du hatarHatar inte någon men tycker väldigt dåligt om många.
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll!
30. Saknar du någon just nu? Ja.
31. Vad är det bästa som hänt dig? Träffade världens bästa vän, Emma. Gått på samma dagis som henne osv! 
32. Beroende av något? min familj ;) 
33. Ditt livs största misstag? Det håller jag nog för mig själv trorja 
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Asså inom kärlek eller? Fattar inte frågan, men eftersom att jag inte riktigt vet om jag är kär så skulle det vara min familj (Emma också, hon är ju min syster) skulle aldrig bara kunna välja en av dom. Älskar dom alla så sjukt mkt! 
35. Har du några tatueringar? Nej 
36. Piercingar? Öronen
37. Vem är mest lik dig? Utseende-mamma. Mer som jag är-Emma. 
38. Har du någon förebild? Gustav 
39. Vad ska du göra idag? Sova, vakna, och bara ta det lugnt. 
40. Vad är det värsta du vet? Falska vänner, sånna som inte står för vad dom gör, trycker ner andra, mobbning, djurplågeri, krig, fattidom, otrohet, aa jag kan fortsätta hur länge somhelst..
41. Vad är det bästa du vet? Känslan när man är lycklig utan nån speciell aledning. 
42. Vad åt du senast? kinamat 

43. Vad vill du ha just nu? ett perfekt liv 
44. Vad köpte du senast? för mina egna pengar? Minns inte :3 
45. Vem är din favorit kändis? Justin Bieber såklart 
46. Vilken är din favoritställning? hahahaahaaha..jadu, beror på hur man ser på frågan. Tänker du snusk-Åh ingen, annars..när jag ligger i min säng och sover! 
47. Tränar du? Inte på gym eller så, men aa de kan man väl säga ;p 
48. När går du och lägger dig? Beror på hur jag mår och vad det är för dag 
49. Vad är klockan nu? 01.05..oj de trodde jag faktikst inte?? :o 
50. Är du nöjd med ditt liv? Typ 

 

//Thilda. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Mathilda - 21 april 2013 09:46


Hejhej.  Detta blir nog vårt sista inlägg här på bloggplatsen tyvärr, men va inte rädda..Vi har en ny blogg, vi har liksom velat gå vidare lite med vår blogg så vi skapade en på Nattstad.se istället.  Vi känner att det är lite bättre osv. klick...

Av Emma Mathilda - 20 april 2013 16:01


Har legat och dragit mig i sängen hela dagen. Kollat på Pitch Perfect och bara tagit det lugnt.  Min dag kommer nog fortsätta så, skulle åkt in till stan ikväll trodde jag men det blev visst inte så. Jaja, hemma och mysa med familjaaa ikväll. Kuul....

Av Emma Mathilda - 20 april 2013 14:53


Längesen vi gjorde länkbyte med någon. Eller har vi ens gjort det överhuvudtaget? Hmm..    Hursomhelst tycker jag att alla borde börja läsa den HÄR bloggen. Ägaren till bloggen är Natalia, en snart 14årig tjej från Eskilstuna med stora drömmar oc...

Av Emma Mathilda - 20 april 2013 14:23


Idag är en bra dag. Riktigt bra dag. Har känt mig hur glad som helst enda sen jag vaknade, wihu!  Don't worry about tomorrow, Live today ffs!      Har kollat klart på hälften av alla avsnitt av gossip girl. Bara hälften kvar, haha.  Kommer et...

Av Emma Mathilda - 20 april 2013 00:14

Skrev nyss ett långt o bra inlägg, men såklart försvann det. Cp mobil..åh. Jaja, tänker inte skriva om allt. Är sjukt trött så ska inte skriva så mkt. Har varit skit trött hela dagen. Somnade med huvudet i Mariams knä när vi kollade på fotboll. Men s...

Presentation


Välkommen hit, vi är två tjejer på 12år och tillsammans är vi Tuttinuttizarna.
Slösa inte bort din tid på att läsa här, för vi är inte bra på att skriva presentationer... #yolo

Länkar

Thildas instagram ♥

Instagram

Emmas instagram ♥

Instagram

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards